Ewidencje i rejestry

Ewidencje i rejestry

Ewidencje i rejestry

 
 

W przedszkolu prowadzone są następujące centralne rejestry kancelaryjne:

  • dzienniki zajęć przedszkolnych, 
  • dokumentacja przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej,
  • rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola,
  • spis inwentaryzacyjny,
  • planowanie, sprawozdawczość,
  • rejestr inwestycji i remontów w przedszkolu,
  • księga protokołów zebrań Rady Pedagogicznej,
  • protokoły zebrań Rady Rodziców,
  • dokumentacja finansowo-księgowa,
  • ewidencja zatrudnionych pracowników,
  • ewidencja czasu pracy,
  • ewidencja wypadków dzieci,
  • ewidencja wypadków pracowniczych,
  • archiwum przedszkolne.

 

 

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.

 

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba